Ja tens la teva campanya de Sant Valentí? Et mostrem algunes idees …

Per què Sant Valentí és una data tan propícia per al màrqueting? La clau d’aquest dia és que encaixa amb l’estratègia de vendes de gairebé tots els productes o serveis en multitud de sectors. Els usuaris busquen regals barats, originals, gourmet, activitats, entrades d’espectacles, experiències … Gairebé tots ens podem emportar la nostra part del pastís. Anem a veure alguns exemples!

It's a match! - Stradivarius & Tinder

It’s a match!, així es diu la campanya per Sant Valentí que ha unit a la marca jove d’Inditex, Stradivarius, i una de les plataformes de més èxit per conèixer gent: Tinder aquest any 2019.

La marca ha llançat una col·lecció especial per Sant Valentí amb missatges que fan referència a la plataforma tinder i, a més, un sorteig d’un viatge per a dues persones per anar a la festa de Stradivarius, que se celebra a la seva botiga més gran a tot el món, situada a Oxford Street, Londres.

Per aconseguir el premi cal participar en la campanya ‘Unforgetablle Match’ que dirigeix l’aplicació de contactes i que busca usuaris que s’atreveixin a pujar un vídeo a Instagram Stories explicant “la seva trobada tinder més memorable”, esmentant a @stradivarius i acompanyant del ‘hashtag’ #UnforgettableMatch.

#Entucajaoenlamia de Telepizza i Nestlé

Per a la campanya de Sant Valentí de 2018, Telepizza intentava seduir Nestlé a Twitter per crear un producte junts per al dia de Sant Valentí. Després del flirteig públic, el fruit del seu amor va ser una pizza de xocolata per celebrar el dia de Sant Valentí en parella.

Segons Brandwatch Analytics, gràcies a la campanya les dues marques van aconseguir augmentar la seva notorietat, obtenint un 94% de sentiment positiu en xarxes socials.

Sorteig de Sant Valentí de Loterías y Apuestas del Estado

Des de fa ja més de 5 anys, “Loterías y Apuestas del Estado” realitza cada any el Sorteig Especial de Sant Valentí. Per a la campanya d’aquest any 2019, el missatge que transmet la campanya és que un regal sempre porta un missatge implícit, encara que moltes vegades no ho pensem.

El missatge de la campanya ens ve a mostrar com no sempre pensa el mateix el que compra un regal que la persona que el rep. Això s’accentua en el Dia de Sant Valentí on els regals poden ser més peculiars que en altres èpoques de l’any.

#Tenderloves Tous celebra l'amor universal

“Celebrate all your Estendre Loves” de Tous és una campanya que convida a gaudir de l’amor en la seva màxima expressió: l’amor de germans, de mares, de pares, mascotes i tot el que se’ns ocorri, a més de l’amor en parella.

En aquest any 2019, la campanya se centra, sobretot, en els mitjans digitals, amb visuals a Instagram i Twitter des de mitjans de gener amb la seva nova col·lecció per Sant Valentí i il·lustrant mitjançant imatges i vídeos dels diferents tipus d'”amor”.

A més, han anat llançant a les últimes setmanes diferents vídeos teaser sobre l’amor a internet.

#EscapeTheNonsense this Valentine's Day de Ryanair

Tenint en compte que a tots ens encanta conèixer llocs nous, Ryanair aposta per apel·lar a les persones que no tenen parella en la seva campanya de Sant Valentí d’aquest any 2019. Viatjar en soledat i gaudir de la companyia amb un / a mateix / a, és possible gràcies a les ofertes especials que ha llançat la companyia per viatjar entre febrer i abril des del pròxim Sant Valentí.

En la pròpia web de la companyia aèria expliquen que els vols són o bé per celebrar o bé per fugir d’aquest dia de Sant Valentí. A més, la companyia de baix cost té cupons de viatge des de 25 euros amb temàtica del dia dels enamorats, una bona opció per als que no saben què regalar.

Si vols que et fem una proposta per gestionar la comunicació de la teva marca, proporcionar-te una redacció de continguts de qualitat i un banc de recursos fotogràfics i audiovisuals ideal per al teu negoci, no dubtis en comentar-nos les teves necessitats i et farem arribar un pressupost personalitzat.

Contacta amb nosaltres

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible 🙂